⭐ КВАЛІФІКОВАНА КОНСУЛЬТАЦІЯ

⭐ МАГАЗИН ЗАПЧАСТИН з 2007 р.



Заміна масла в задньому мості Грейт Вол Ховер Н1, Н2, Н3

При обслуговуванні Грейт Вол Ховер необхідно не забувати про задній міст, в якому проводиться заміна масла. В даному випадку йдеться про продовження терміну експлуатації редуктора, який відповідає за прийом обертаючого моменту від колінчастого валу і його передачу на міжосьовій диференціал.

Задній міст

Оскільки на редукторі є зубчасті шестерінки, то важливо захищати їх від швидкого зносу, для чого і використовується мастильний матеріал. Завдяки його наявності на усіх робочих поверхнях утворюється жирна плівка, яка і запобігає стиранню.

Крім того, масло в задньому мосту виконує і ряд інших функцій:

  • Відвертання утворення корозійних процесів, що позитивно позначається на ресурсі деталей.
  • Мастило захищає деталі від перегрівання, поглинаючи частину теплової енергії.
  • Очищення деталей від бруду і металевої стружки. Відбувається це під впливом спеціальних присадок, що зв'язують мікрочастки пилу і бруду.
  • Наявність мастильного матеріалу дозволяє уникати злипання деталей в холодну пору року, що покращує роботу редуктора і дозволяє легше заводити двигун автомобіля.

Трансмісійне масло

Періодичність заміни масла в задньому мосту Грейт Вол Ховер складає раз в 45-60 тисяч км або раз в 2 роки. Проте є ряд чинників, при яких проводити подібну процедуру слід частіше:

  • Автомобіль використовується для перевезення важких вантажів.
  • Експлуатація транспортного засобу здійснюється в складних умовах – бездоріжжя, снігові замети, гориста місцевість.
  • Їзда у великих містах з частим простоєм авто в пробках.

Якщо йдеться про новий автомобіль, то провести заміну масла в задньому мосту слід через 1-2 тисячі км пробігу. Це рекомендує робити автовиробник, мотивуючи притиранням деталей, через що масло вперше може забруднитися продуктами їх зносу.

Важливо своєчасно проводити заміну усіх рідин, включаючи трансмісійні, які використовуються і в задньому мосту.

Швидка заміна масла в задньому мосту Грейт Вол Ховер

Для проведення робіт знадобиться ключ з голівкою на 24, місткість для зливу старого масла, звичайний ручний насос, нове масло і невеликий запас часу. Заздалегідь можна прогріти двигун, що дозволить легше злити масло з моста. Проводити роботи краще на естакаді або на ямі.

Виконуємо такі дії:

  • Очищаємо простір біля пробок за допомогою спеціальної щітки.

Очищаємо пробки від бруду

  • Ключем з довгим важелем відкручуємо заливну пробку.

Відкручуємо заливну пробку

  • Готуємо місткість для зливу масла.
  • Відкручуємо зливну пробку.

Відкручуємо зливну пробку

  • Очищаємо зливну пробку від забруднень.

Очищаємо внутрішню частину пробки

  • Закручуємо пробку на своє місце.
  • Готуємо нове масло.

Нове масло

  • З насоса скручуємо верхню кришку і витягаємо увесь механізм назовні.
  • Заливаємо всередину насоса нове масло.

Заливаємо масло в насос

  • Після чого підключаємо довгу шлангу до насоса і проводимо її до заливної горловини заднього моста Грейт Вол Ховер. Плавним рухом закачуємо нову рідину.
  • У задній міст знадобиться десь 2,4 літри масла, так що операцію з насосом доведеться повторити кілька разів.
  • Заливаємо нове маслодо того моменту, поки із заливної горловини не почне витікати.

Закачуємо масло в міст

  • Після цього закручуємо заливну пробку.

Закручуємо пробку

На цьому усі необхідні роботи по заміні масла в задньому мосту можна вважати завершеними. Особливі навички для цього не буде потрібно, зробити все можна самостійно і швидко.

Розкажіть друзям:

» Всі статті

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Заміна масла в задньому мості Грейт Вол Ховер Н1, Н2, Н3"

Відгуки: 0




.