⭐ КВАЛІФІКОВАНА КОНСУЛЬТАЦІЯ

⭐ МАГАЗИН ЗАПЧАСТИН з 2007 р.



Заміна підшипників генератора Чері Кімо, Біт, Індіс

Після запуску двигуна автомобіля за живлення більшості електроприладів відповідає генератор. По суті, цей блок відповідає за перетворення механічній енергії від роботи двигуна в електричну, після чого живить споживачів і заряджає АКБ.

Генератор

Якщо запуск двигуна Чері Кімо відбувається за допомогою стартера, який живиться від АКБ, то надалі обороти двигуна дозволяють працювати генератору, навіть на холостих оборотах. Проте оптимальним значенням для роботи генератора є 1600-1800 оборотів в хвилину.

У конструкції генератора можна виділити такі основні елементи:

  • Привід, який включає шків, підшипник і вал.
  • Ротор, на якому є обмотка збудження і контактні кільця.
  • Статор з обмоткою і сердечником.
  • Корпус, що включає дві кришки
  • Регулятор напруги.
  • Діодний міст.
  • Щітковий вузол.

Генератор у зборі

В цілому, генератор відрізняється досить високою надійністю і рідко виходить з ладу. Проте повністю виключати поломки цього блоку в Чері Кімо не варто. Запчастини можуть знадобитися в таких випадках:

  • Заміна ременя генератора при його зносі або розриві.
  • Знос щіток.
  • Вихід з ладу підшипника.
  • Відновлення або заміна обмоток.
  • Заміна діодного моста.

Важливо своєчасно усувати неполадки генератора, оскільки інакше швидко розряджатиметься акумулятор.

Проводимо заміну підшипника генератора Чері Кімо в домашніх умовах

Для проведення робіт знадобиться демонтаж генератора з автомобіля. Також треба підготувати заздалегідь набір інструментів – ключі і викрутки, нові комплектуючі для установки.

Демонтується генератор

Основним чинником, що вказує на наявність проблем з підшипником генератора, став шум роботи приводу. Особливо це можна почути після демонтажу деталі, коли шків можна прокрутити вручну – інакше є вірогідність сплутати шум з проблемами у блоці циліндрів.

Підшипники шуміли

Щоб перевірити генератор і провести заміну підшипників виконуємо такі дії:

  • Знімаємо задню кришку генератора, для чого необхідно відкрутити фіксувальні болти.

Відкручуємо і знімаємо задню кришку

  • Це дозволить перевірити струмознімальні кільця і щітки.

Перевіряємо важливі елементи

  • Струмознімальні кільця в цілком хорошому стані, особливого вироблення на них немає.

Струмознімальні кільця в порядку

  • Викруткою перевіряємо стан пружинки – вона також робоча, проблем немає.

Перевіряємо пружини

  • Далі необхідно відкрутити два болти, які сполучають частини генератора Чері Кімо.

Відкручуємо болти сполучаючі частини генератора

  • Роз'єднувати частини генератора необхідно акуратно, оскільки щітки зведені, їх необхідно буде зафіксувати.
  • Роз'єднуємо генератор.

Розділяємо генератор

  • Утискуємо щітки і фіксуємо їх металевим стержнем. Зробити це краще відразу, щоб надалі не забути про це.

Фіксуємо щітки

  • Частину корпусу можна прибрати убік, оскільки роботи з ним проводитися не будуть – діодний міст в порядку, а інших елементів там немає.

Частину корпусу з діодним мостом прибираємо

  • Знімаємо пластикове посадочне місце з підшипника.

Знімається пластикове посадочне місце

  • Готуємо знімача для підшипників.

Готуємо знімача

  • Також готуємо новий 202 підшипник, який надалі буде встановлений на генератор Чері Кімо.

Готуємо 202 підшипник

  • Перевіряємо, щоб підшипник був ідентичним раніше встановленому.

Перевіряємо підшипник

  • Після чого знімаємо старий підшипник знімачем і встановлюємо новий.
  • Також відразу ставимо на місце пластикове посадочне місце.

Ставимо новий підшипник і посадочне місце

  • Поставити підшипник на місце можна, поставивши відповідну по діаметру і довжині голівку від ключа, після чого несильними ударами він набивається.

Використовуваний голівку для установки підшипника

  • Відкрутити гайку на шківі в районі другого підшипника досить проблематично.

Гайку відкрутити складно

  • Довелося накидати товстий ланцюг, заздалегідь підклавши під нього гумку, і зафіксувати все за допомогою голівки для ключа – іншого зручного способу закріпити деталь для відкручування гайки просто не знайшлося.

Шків зафіксували ланцюгом

  • Ключем на 24 вдалося відкрутити гайку шківа генератора Чері Кімо.

Відкручуємо гайку

  • Знімаємо гайку і гровер.

Знімається гайка і гровер

  • Шків знімається легко, руками, додаткові пристосування для його демонтажу не знадобляться.

Знімається шків

  • Знімаємо частину корпусу, в якій встановлений підшипник. Для цього акуратно підводимо знімача до шківа, заздалегідь підставивши доску. Якщо немає знімача, то можна просто вибити внутрішню частину несильними ударами молотка.

Знімається частина корпусу з підшипником

  • Підставляємо відповідну по розмірах голівку.
  • Після чого вибиваємо підшипник.

Вибиваємо підшипник

  • В даному випадку був встановлений 203 підшипник.

Був встановлений 203 підшипник

  • Проте чомусь для установки дали 302 підшипник, який, зрозуміло, не підійшов.

Спочатку був підготовлений до установки 302 підшипник

  • Був придбаний новий підшипник, який буде встановлений на місце. Те, що у нього пластиковий захист, а не металева, особливої ролі не грає.
  • Можливо, проблема з вибором підшипника виникла із-за різних років випуску однієї моделі авто – іноді з часом може мінятися модель генератора, який встановлюється.
  • Краще по можливості подивитися модель генератора Чері Кімо до того, як замовляти комплектуючі до нього, щоб уникнути зайвих витрат.
  • Встановлюємо новий підшипник в кришку, після чого кришка встановлюється на місце.

Ставимо підшипник в кришку і збираємо генератор

  • Далі ставимо на місце шків і затягуємо гайку, використовуючи той же метод, що і при знятті.

Ставимо і прикручуємо шків

  • Проводимо складання генератора.

Збираємо генератор

  • При складанні генератора можна провести обробку струмознімальних кілець за допомогою 800-го наждачного паперу.

Обробляємо струмознімальні кільця наждачним папером

  • Також важливо звернути увагу при складанні на вушко, яке є на пластиковому посадочному місці – воно повинне потрапити в паз, розташований на другій частині кришки.
  • Перевіряємо роботу підшипників – все обертається легко і плавно, сторонніх шумів немає, так що можна проводити встановлення генератора на своє місцеположення.

Перевіряємо роботу підшипників

На цьому роботи по заміні підшипників генератора Чері Кімо можна вважати завершеними. Важливо не забути відпустити щітки після складання і не допускати помилок при встановленні генератора на своє місцеположення. У такому разі особливих проблем в його роботі не буде.

Розкажіть друзям:

» Всі статті

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Заміна підшипників генератора Чері Кімо, Біт, Індіс"

Відгуки: 0




.