Проблема з пропадаючим тиском масла є досить серйозною, оскільки це може привести до недостатнього змазуваня елементів двигуна і швидкому їх виходу з ладу.
Відповідно, необхідно якнайшвидше знайти причину поломки, придбати необхідні запчастини на Чері Елара і провести заміну пошкоджених блоків на нові.
Основна складність полягає саме в пошуку причини, по якій тиск в системі мастила падає, особливий після прогрівання двигуна. У такому разі оптимальним варіантом є проведення діагностики, що не завжди доступно для власника авто.
Таким чином доводиться шукати причину практично навмання, починаючи з найочевидніших варіантів, і закінчуючи навіть маловірогідними, якщо раніше проведені операції не дали очікуваного результату.
Пошук і усунення проблеми відсутності тиску масла на Чері Елара – усі проведені роботи і реальна причина
Проблема почала проявлятися при прогріванні двигуна. Підключення устаткування показало, що тиск при нагріві падає практично до нуля. Провести діагностику немає можливості, а проблему усунути потрібно.
В процесі усунення проблеми було проведено комплексне обслуговування автомобіля, хоча проблему вдалося розв'язати тільки у кінці і практично випадково.
Були виконані такі роботи:
- На холодному двигуні тиск знаходиться на цілком допустимому рівні.
- Проте в процесі прогрівання двигуна падає.
- Якщо подібна проблема виникла в русі, то слід зупинитися і викликати евакуатор або попросити когось про буксування додому або на СТО.
- Насамперед була проведена заміна датчика тиску масла в Чері Елара.
- Проте подібний крок не дав ніякого результату, тиск залишався на нульовій відмітці.
- Після цього була проведена заміна масла.
- Також був змінений і масляний фільтр, оскільки була підозра на його сильне забруднення.
- Проте і ці роботи не дали ніякого результату.
- Далі було проведено обслуговування масляного насоса, оскільки ймовірно причина могла бути саме з поданням.
- Був перевірений навіть всмоктуючий маслоприйомник, проте результатів ніяких це не принесло.
- Проте і в нім все виявилося цілком допустимо, невелика кількість сміття була присутньою, але вплинути так істотно на роботу системи мастила це не могло.
- Правда, на дні знайшлося півкільце колінчастого валу, що побічно могло вплинути на роботу.
- До речі, масляний насос на Чері Елара розташовується не в піддоні, а в спеціально відведеному місці збоку двигуна.
- Після цього припало все виставляти наново, що також вимагає істотних витрат часу і певних навичок.
- Після проведення робіт в насосі краще ставити нову прокладку, інакше незабаром може з'явитися теча і доведеться все наново розбирати.
- Гумовий ущільнювач також краще замінити, проте якщо заміни для нього не знайшлося, то слід по контуру промазати герметиком.
- Проте не слід обробляти герметиком внутрішні поверхні, інакше сильно заб'є фільтри і усю систему мастила.
- Також була проведена заміна шатунових і корінних вкладишів.
- Навіть такі істотні втручання не дозволили усунути проблему з відсутністю тиску масла в Чері Елара.
- Після цього була перевірена робота розподільних валів, проте їх стан не викликав ніяких побоювань.
- Далі стало помітно, що на холостому ходу сильно плавають обороти, чого бути не повинно.
- Було прийнято рішення замінити клапан газів картерів.
- Після його заміни вирівнялися показники тиску масла, які увійшли до допустимих меж.
- Другий клапан був прибраний шланг від сапуна був виведений на вулицю.
- Визначити проблеми з клапаном газів картерів можна по плаваючих оборотах і неможливості відкрутити кришку заливної горловини.
Таким чином вдалося розв'язати проблему з падінням тиску масла Чері Елара. Джерело проблеми опинилося в несподіваному місці і коли б не проблеми, що почалися з плаваючими оборотами, то знайти його було б дуже складно.