⭐ КВАЛІФІКОВАНА КОНСУЛЬТАЦІЯ

⭐ МАГАЗИН ЗАПЧАСТИН з 2007 р.



Пропав тиск масла Чері Елара А21, після прогрівання двигуна

Проблема з пропадаючим тиском масла є досить серйозною, оскільки це може привести до недостатнього змазуваня елементів двигуна і швидкому їх виходу з ладу.

Сигнал на приладовій панелі

Відповідно, необхідно якнайшвидше знайти причину поломки, придбати необхідні запчастини на Чері Елара і провести заміну пошкоджених блоків на нові.

Основна складність полягає саме в пошуку причини, по якій тиск в системі мастила падає, особливий після прогрівання двигуна. У такому разі оптимальним варіантом є проведення діагностики, що не завжди доступно для власника авто.

Таким чином доводиться шукати причину практично навмання, починаючи з найочевидніших варіантів, і закінчуючи навіть маловірогідними, якщо раніше проведені операції не дали очікуваного результату.

Пошук і усунення проблеми відсутності тиску масла на Чері Елара – усі проведені роботи і реальна причина

Проблема почала проявлятися при прогріванні двигуна. Підключення устаткування показало, що тиск при нагріві падає практично до нуля. Провести діагностику немає можливості, а проблему усунути потрібно.

Результати виміру тиску

В процесі усунення проблеми було проведено комплексне обслуговування автомобіля, хоча проблему вдалося розв'язати тільки у кінці і практично випадково.

Були виконані такі роботи:

  • На холодному двигуні тиск знаходиться на цілком допустимому рівні.

Тиск в холодному двигуні

  • Проте в процесі прогрівання двигуна падає.

Тиск в прогрітому двигуні

  • Якщо подібна проблема виникла в русі, то слід зупинитися і викликати евакуатор або попросити когось про буксування додому або на СТО.
  • Насамперед була проведена заміна датчика тиску масла в Чері Елара.

Замінюється датчик тиску

  • Проте подібний крок не дав ніякого результату, тиск залишався на нульовій відмітці.
  • Після цього була проведена заміна масла.

Замінюється масло

  • Також був змінений і масляний фільтр, оскільки була підозра на його сильне забруднення.

Замінюється масляний фільтр

  • Проте і ці роботи не дали ніякого результату.
  • Далі було проведено обслуговування масляного насоса, оскільки ймовірно причина могла бути саме з поданням.

Перевіряється масляний насос

  • Був перевірений навіть всмоктуючий маслоприйомник, проте результатів ніяких це не принесло.

Перевіряється всмоктуючий маслоприйомник

  • Зняли масляний піддон.

Знімається масляний піддон

  • Проте і в нім все виявилося цілком допустимо, невелика кількість сміття була присутньою, але вплинути так істотно на роботу системи мастила це не могло.

В піддоні є трохи сміття

  • Правда, на дні знайшлося півкільце колінчастого валу, що побічно могло вплинути на роботу.

Знайшлося півкільце колінчастого валу

  • До речі, масляний насос на Чері Елара розташовується не в піддоні, а в спеціально відведеному місці збоку двигуна.

Масляний насос знаходиться збоку

Довелося знімати ремінь ГРМ

  • Після цього припало все виставляти наново, що також вимагає істотних витрат часу і певних навичок.

Виставляється ГРМ

  • Після проведення робіт в насосі краще ставити нову прокладку, інакше незабаром може з'явитися теча і доведеться все наново розбирати.
  • Гумовий ущільнювач також краще замінити, проте якщо заміни для нього не знайшлося, то слід по контуру промазати герметиком.

Міняється прокладка на насосі

  • Проте не слід обробляти герметиком внутрішні поверхні, інакше сильно заб'є фільтри і усю систему мастила.
  • Також була проведена заміна шатунових і корінних вкладишів.

Міняються вкладиші

  • Навіть такі істотні втручання не дозволили усунути проблему з відсутністю тиску масла в Чері Елара.
  • Після цього була перевірена робота розподільних валів, проте їх стан не викликав ніяких побоювань.

Перевіряється робота розподільних валів

  • Далі стало помітно, що на холостому ходу сильно плавають обороти, чого бути не повинно.

Почали плавати обороти

  • Було прийнято рішення замінити клапан газів картерів.

Замінюється клапан газів

  • Після його заміни вирівнялися показники тиску масла, які увійшли до допустимих меж.

Тиск прийшов в норму

  • Другий клапан був прибраний шланг від сапуна був виведений на вулицю.

Шланг виведений назовні

  • Визначити проблеми з клапаном газів картерів можна по плаваючих оборотах і неможливості відкрутити кришку заливної горловини.

Таким чином вдалося розв'язати проблему з падінням тиску масла Чері Елара. Джерело проблеми опинилося в несподіваному місці і коли б не проблеми, що почалися з плаваючими оборотами, то знайти його було б дуже складно.

Розкажіть друзям:

» Всі статті

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Пропав тиск масла Чері Елара А21, після прогрівання двигуна"

Відгуки: 1


Роман

Смотрел ваше видео по этой проблеме очень помогло.ктобы знал что дело будет в этой пластикавой ерунде.если бы не знал тоже начел бы разбирать движок,а так заменил клапан и вот все норма




.