⭐ КВАЛІФІКОВАНА КОНСУЛЬТАЦІЯ
⭐ МАГАЗИН ЗАПЧАСТИН з 2007 р.
Одним з важливих елементів автомобіля, включаючи Чері Форза Чері А13 являється термостат. Він відповідає за регулювання потоку охолоджувальної рідини між двома кругами обороту рідини.
По суті, термостат включає металевий корпус, декілька клапанів і термочутливий елемент.
Саме останній досягши охолоджувальною рідиною певної температури здійснює перемикання потоку рідини з малого круга на великий.
При цьому деякі з термостатів можуть додатково обладнатися перепускним клапаном, призначеним для скидання зайвого тиску в системі охолодження Чері Форза.
Серед основних проблем термостата можна виділити заклинювання клапанів у відкритому або закритому положенні, ушкодження термочутливого елементу.
Якщо клапан заклинить у відкритому положенні, то автомобіль довго прогріватиметься. Це приведе до підвищеної витрати палива, а також неможливості використання ГБО.
Також у такому разі не вийде швидко скористатися піччю.
Якщо ж клапан заклинить в закритому положенні, то автомобіль може почати перегріватися, а розігріта охолоджувальна рідина не потраплятиме в радіатор печі.
Ще одним чинником, що вказує на наявність проблем з термостатом, можна виділити різке падіння температури охолоджувальної рідини при їзді.
Проблема полягає в тому, що при відкритому термостаті у момент їзди по трасі температура охолоджувальної рідини не утримується на необхідній відмітці.
Показники температури падають на половину ділення або на усе ділення. Подібного відбуватися не повинно.
Відповідно, недостатньо прогрівається газобалонне устаткування, також погано працює піч Чері Форза. Через це почав рости витрата палива, що теж можна віднести до негативних моментів.
Для заміни терморегулятора проводимо такі роботи:
Після цього слід прогріти двигун Чері Форза А13 і перевірити спрацьовування термостата. Якщо додаткових проблем не виникло, то можна спокійно експлуатувати авто.