⭐ КВАЛІФІКОВАНА КОНСУЛЬТАЦІЯ

⭐ МАГАЗИН ЗАПЧАСТИН з 2007 р.



Ремонт КПП Джилі СК, СК2. Заміна вижимного підшипника, міняємо підшипники первинного валу

CK

Одним з ключових елементів автомобіля є коробка перемикання передач – КПП. Вона виконує відразу декілька важливих функцій, що дозволяють машині рухатися в потрібному напрямі – вперед або назад.

КПП

Вибираючи запчастини Джилі СК для обслуговування КПП, слід звертати увагу на підшипники, які зазвичай першими виходять з ладу в цьому авто. Це може утрудняти виконання блоком поставлених завдань або робити процес експлуатації і зовсім неможливим.

В цілому, перед КПП ставиться завдання по виконанню таких функцій:

  • Передача обертання від двигуна до ведучих коліс.
  • Розподіл зусиль за різних умов руху – в гору, вниз, при сильному завантаженні.
  • Забезпечення незалежної роботи двигуна від ведучих коліс на нейтральній передачі.
  • Забезпечення можливості руху автомобіля назад (задня передача).

Основними конструктивними елементами КПП є вали і розташовані на них шестерні – ведома і ведуча. Шестерні мають різні кількості зубів. Відношення їх кількості на ведомій шестерні до кількості на ведучій називається передатним числом.

Шестерні і вали КПП

Саме воно визначає, яким буде момент обертання. Якщо ведома шестерня більша, то швидкість її обертання буде нижча, а відповідно момент обертання більший.

На ступінчастій КПП Джилі СК є декілька пар шестерень з різним значенням передатного числа. Вали і шестерні потрібні для перетворення різного за величиною обертаючого моменту.

Функцію заднього ходу виконує окрема шестерня, яка розташована між ведучою і ведомою. Така шестерня відповідає за зміну напряму обертання ведомої шестерні у зворотний бік.

Щоб перемкнути передачу на механічній коробці перемикання передач необхідно вижимати педаль зчеплення. Це робиться для того, щоб на якийсь час припинити передачу зусилля з двигуна на коробку і забезпечити безпроблемне перемикання пар шестерень.

Коли педаль зчеплення відпускається, то відбувається з'єднання ведучої і ведмої шестерні, і автомобіль може продовжити рух.

Важливим для коректної роботи КПП Джилі СК є і стан підшипників. Вони відповідають за забезпечення вільного обертання валів.

При ушкодженні підшипників можуть виникати проблеми в роботі КПП, а ігнорування неполадки може привести до необхідності виконання капітального ремонту коробки перемикання передач.

Розбір КПП Джилі СК і заміна підшипника первинного валу в домашніх умовах

Перед початком проведення робіт КПП демонтується з автомобіля для забезпечення вільного доступу до деталей і можливості виконання розбирання авто.

Знімається КПП

Після виконання демонтажу коробки виконуємо такі дії:

Перевіряємо датчик швидкості

  • Знаходимо і оцінюємо стан датчика заднього ходу.

Перевіряємо датчик заднього ходу

Перевіряємо датчик положення колінчастого валу

  • Знімаємо пильник з вилки, який, до речі, потрібно замінити із-за ушкоджень.

Знімається пильник вилки

  • Знімаємо вижимний підшипник.

Знімається вижимний підшипник

  • Кріпиться він з допомогою пружини з двома вусиками з боків.

Кріплення підшипника

  • Очищаємо коробку перемикання передач Джилі СК від забруднень з використанням спеціальних засобів.

Очищаємо коробку спецзасобами

  • Знімаємо вилку зчеплення і також очищаємо її від забруднень.

Очищаємо вилку

  • Відкручуємо з внутрішньої сторони 5 болтів.

Відкручуємо 5 внутрішніх болтів

  • Після чого із зовнішнього боку відкручуємо 9 болтів.

Відкручуємо 9 зовнішніх болтів

  • Відкручуємо механізм перемикання передач, який закріплений 4 болтами.

Відкручуємо механізм вибору передач

  • Підчіплюємо викруткою і знімаємо механізм вибору передач.

Підчіплюємо механізм вибору передач

  • Прибираємо залишки герметика з механізму.

Прибираємо залишки герметика

  • Перевіряємо стан механізму вибору передач.

Перевіряємо стан механізму

  • Підчіплюємо кришку КПП в спеціальних місцях.

Підчіплюємо кришку КПП

  • Після чого знімаємо кришку.

Знімається кришка

  • Перевіряємо стан підшипників, валів і шестерінок КПП Джилі СК.

Перевіряємо стан деталей

  • Витягаємо в купі первинний і вторинний вали, а також диференціал.

Витягаємо деталі у зборі

  • На роликах підшипника вторинного валу виявилися раковини, так що його також було б непогано замінити.

Раковини на ролику підшипника

  • Також ушкодження виявилися і на обоймі цього підшипника.

Ушкодження на обоймі

  • Знімаємо і очищаємо магніт, який встановлений в КПП для уловлювання металевої стружки.

Очищаємо магніт

  • Розбираємо елементи КПП.

Розбираємо елементи КПП

  • Замінити необхідно буде один підшипник первинного валу, розташований ближче до двигуна.

Міняємо підшипник первинного валу

  • Також слід замінити підшипник на вторинному валу.

Міняємо підшипник вторинного валу

  • Встановлюємо нові підшипники на вали КПП Джилі СК.

Ставимо нові підшипники

  • Встановлюємо усі елементи коробки перемикання передач в зборі.

Ставимо усі деталі у зборі

  • При установці шестерні задньої швидкості необхідно стежити за тим, щоб отвір на валу співпав з отвором на кришці.

Стежимо за розташування отвору

  • Встановлюємо кришку КПП на своє місце.

Ставимо кришку КПП

  • Закручуємо болти.

Закручуємо болти кришки

  • Закручуємо болт, який фіксує задню швидкість.

Закручуємо болт задньої передачі

  • Виставляємо механізм вибору передач в правильне положення.

Виставляємо механізм вибору передач

  • Після чого встановлюємо його на своє місце і фіксуємо болтами.

Встановлюємо механізм вибору передач

  • Укручуємо товстий болт збоку.

Укручуємо великий болт збоку

  • Готуємо новий пильник вилки зчеплення.

Готуємо новий пильник вилки

  • Встановлюємо вилку і пильник на місця.

Встановлюємо вилку

На цьому роботи по ремонту КПП Джилі СК можна вважати завершеними. Залишається встановити коробку на місце, після чого автомобіль можна буде експлуатувати.

Розкажіть друзям:

» Всі статті

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Ремонт КПП Джилі СК, СК2. Заміна вижимного підшипника, міняємо підшипники первинного валу"

Відгуки: 0




.